ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Ο Δήμος Χαλανδρίου πραγματοποιεί ομαδικά προγράμματα σε διάφορους  χώρους δίνοντας τη δυνατότητα σε δημότες μας να επιλέξουν αυτό που τους ταιριάζει . Οι γυμναστές μας,  όλοι πτυχιούχοι καθηγητές φυσικής αγωγής, είναι στη διάθεσή σας για να σας ενθαρρύνουν και να σας καθοδηγήσουν.Δείτε παρακάτω την περιγραφή και το πρόγραμμα:

Πρόγραμμα Γυμναστικής Ενηλίκων (Ν. ΠΕΡΚΙΖΑΣ)
Πρόγραμμα Γυμναστικής Ενηλίκων
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
08:30-09:30 Βαράκια Αεροβική Κυκλική –        Tae Bo Μικρή Μπάλα Πόδια- Κοιλιακούς
09:30-10:30 Πόδια- Κοιλιακούς Κοντάρια-Λάστιχα Μικρή Μπάλα Βαράκια Γενική γυμναστική

 

Πρόγραμμα Γυμναστικής Ενηλίκων (Μ.ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ)
ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09.30-10.30 ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ) ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ) ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ) ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ) ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ)
10:30-11:30 ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ) ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ) ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ) ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ) ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΦΑΝΗ)
11:30-12:30 ΗΠΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΡΑΚΙΑ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ) ΗΠΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ) ΗΠΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ) ΗΠΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΚΟΝΤΑΡΙΑ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ) ΗΠΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΜΠΑΛΑ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ)
12.30-13.15 PILATES (ΚΑΤΕΡΙΝΑ) PILATES (ΚΑΤΕΡΙΝΑ) PILATES (ΚΑΤΕΡΙΝΑ) PILATES (ΚΑΤΕΡΙΝΑ) PILATES   (ΚΑΤΕΡΙΝΑ)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

HIPS & ABS: Δυναμικό πρόγραμμα για τόνωση και γράμμωση κοιλιακών και γλουτιαίων.

ΤΑΕ BΟ: Δυναμικό πρόγραμμα που συνδυάζει αερόβια προπόνηση με στοιχεία από πολεμικές τέχνες.

ΒΑΡΑΚΙΑ: Μυϊκή ενδυνάμωση και κάψιμο λίπους  με την χρήση αλτήρων.

ΛΑΣΤΙΧΑ:  Πρόγραμμα ενδυνάμωσης για όλο το σώμα με την χρήση ελαστικών ιμάντων.
ΚΟΝΤΑΡΙΑ: Πρόγραμμα ασκήσεων ήπιας έντασης που βοηθά στη σωστή στάση σώματος με την χρήση κονταριών.
ΜΙΚΡΗ-ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ: Πρόγραμμα που χρησιμοποιεί  μικρή ή μεγάλη μπάλα για ισορροπία, ευλυγισία και αυτοσυγκέντρωση.

AEROBIC: Αερόβιο πρόγραμμα για την τόνωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος και το κάψιμο λίπους.

ΓΕΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ: Πρόγραμμα γυμναστικής μέτριας έντασης με ή χωρίς την χρήση αθλητικού εξοπλισμού.

TOTAL BODY: Πρόγραμμα εκγύμνασης για σύσφιξη και γράμμωση όλου του σώματος.

PILATES: Μέθοδος εκγύμνασης που δυναμώνει και τονώνει τους μυς, βελτιώνει τη στάση του σώματος και αυξάνει την ευλυγισία, ενώ παράλληλα συντονίζει και ισορροπεί σώμα και μυαλό. Κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση, βασιζόμενη σε ένα σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης. Τα μαθήματα γίνονται από τις γυμνάστριες Καψάλη Βίκυ και Τρανού Γαρυφαλιά.

YOGA: Εναλλακτική μορφή άσκησης που δυναμώνει το σώμα και ηρεμεί το νου καταπολεμώντας το στρες. Το πιο βασικό κομμάτι είναι ο σωστός συνδυασμός των αναπνοών και της σωστής στάσης του σώματος. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερος εξοπλισμός γι’ αυτό και είναι κατάλληλη για όλους, ακόμη και για εκείνους που δεν έχουν γυμναστεί ποτέ. Τα μαθήματα γίνονται από τις γυμνάστριες Καψάλη Βίκυ και Τρανού Γαρυφαλιά

ZUMBA:Η Zumba αποτελεί ένα πρόγραμμα γυμναστικής που περιλαμβάνει κινήσεις χορού και αερόβιας άσκησης. Σε συνδυασμό με την έντονη χορευτική μουσική οδηγούν σε ένα δυναμικό χορευτικό πρόγραμμα που θα σας γυμνάσει και θα σας δώσει ενέργεια!

ΗΠΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ: Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ήπιες ορθοσωμικές ασκήσεις κατάλληλες για άτομα με μυοσκελετικά προβλήματα και  άτομα τρίτης ηλικίας.

Για την συμμετοχή στο πρόγραμμα απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από Παθολόγο ή Γενικό Ιατρό και 2 φωτογραφίες.

Εγγραφή 10€, μηνιαία συνδρομή 5€.

Για συνδυαστική χρήση δύο διαφορετικών δημοτικών προγραμμάτων υπάρχει έκπτωση 50% στο φθηνότερο πρόγραμμα και άνω των δυο προγραμμάτων, το τρίτο είναι δωρεάν.

Tιμολόγηση για όλες τις χρήσεις των ∆ηµοτικών προγραµµάτων.

Δείτε εδώ την συμμετοχή του Δήμου Χαλανδρίου στο 17ο Φεστιβάλ Γενικής Γυμναστικής «Λαύριο 2017»

Δείτε παρακάτω ένα μικρό απόσπασμα απο  εκδήλωση του 2015:

Για πληροφορίες επικοινωνίας πατήστε εδώ.
Advertisements